måndag 19 oktober 2009

Bröllopskurs 18/10

I går var det premiär för en ny kurs, sex glada tjejer förgyllde min dag med massor av skratt och vackra skapelser. Majoriteten hade aldrig gjort den här typen av tårtor förrut och jag är så otroligt imponerad över ett sådant fantastiskt resultat, kika på bilderna och bedöm själva, helt otroligt!

Vi hade en hektisk dag men oj så kul det var, tack tjejer ni var underbara!


Djupt koncentrerade.


Gruppbild






Nu ser jag med spänning fram emot nästa helg när nästa glada gäng kommer för att baka bröllopstårtor.

Kram

3 kommentarer:

  1. Tack för en supertrevlig dag! Nu e det bara att öva öva och öva =) Kram /Emma

    SvaraRadera
  2. Vilket fantastiskt resultat det blev! Alla tårtorna blev ju jättefina! Roligt! Ser fram emot kursen jag ska gå! :)/Victoria

    SvaraRadera
  3. Tack själv, ni var helt fantastiskt duktiga!! Ja Victoria jag ser också fram emot cupcakekursen det blir en höjdare =)

    Kram

    SvaraRadera

 
Antal besökare totalt:
Antal besökare senaste månaden:
Antal besökare den här veckan:
Antal besökare idag:
Antal besökare online just nu: