måndag 19 april 2010

Bara i klubben?

Jag har fått många frågor om boken bara kommer att säljas i klubben?
Den kommer även att säljas i bokaffärer och på internetbokhandlar närmare hösten, jag kommer själv att börja sälja den en månad efter releasen i bokklubben, så den 14:e juni kommer jag att börja skicka ut böcker, jag sätter ut mer info på min hemsida och här på bloggen när det närmar sig. Priset utanför bokklubben är 249:-

Nu finns boken som huvudbok i klubben, för endast 179:- se här . Man får dessutom 20% rabatt på Tårtdecors varor, så passa på :)

Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

  1. Får man 20% på tartdecor när man köper boken?

    SvaraRadera
  2. Japp, man får 20% hos Tårtdecor via bokklubben. Tyvärr är det för sent att få månadens hobbybok om man registrerar medlemskap via hemsidan.

    Vill du hinna med erbjudandet maila bokklubben vad du vill ha för böcker i välkomstpaketet och vilken premie som du ska ha. Även din fullständiga adress så registrerar de ditt medlemskap direkt så du hinner få boken och använda rabatten.

    SvaraRadera

 
Antal besökare totalt:
Antal besökare senaste månaden:
Antal besökare den här veckan:
Antal besökare idag:
Antal besökare online just nu: